Hemsidan – Forumet? Hem › Forum › Allmänna Diskussioner › Hemsidan – Forumet? Detta ämne har 4 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år, 9 månader sedan av sm4woa. Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt) Författare Inlägg 29 mars 2014 kl. 09:08 #307 sm4woaKeymaster Hej Vi håller på med ett test av ett webbforum för olika diskussioner inom föreningen. Synpunkter på det tack! 🙂 31 mars 2014 kl. 06:50 #313 sm4wwoKeymaster Kul! Hoppas det blir välanvänt nu bara 🙂 Dock så tycker jag att hemsidans tema gör forumet väldigt litet, men det går säkert att leva med. Kanske man kan göra några små färgändringar i temat för att få det tydligare? 1 april 2014 kl. 11:02 #314 sm4woaKeymaster Jag tycker vi skall hitta ett nytt tema. Du har fria händer. 😉 vi Bill ha mer yta. För allt. Skickas från min iPhone via Tapatalk 1 april 2014 kl. 19:48 #315 sm4wwoKeymaster Tack ska kolla på det! Din Facebook-grej i signaturen blir helt knasig i mitt Tapatalk. Men kanske funkar i webbläsaren. Skickat via Tapatalk i mobilen 1 april 2014 kl. 21:44 #317 sm4woaKeymaster Yes ser det vi avaktiverar det för forumet tycker jag. Detta är åxå postat från tapatalk. Skickas från min iPhone via Tapatalk Författare Inlägg Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne. Logga in Användarnamn: Lösenord: Håll mig inloggad Logga in Log in / Register